Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot
Veenva ja voolujoonelise siluetiga, kõrgendatud kliirensiga uus PEUGEOT 2008 linnamaastur räägib ruumikusest ja jõulisusest. Sõiduki väljapeetud, energiast pakatav ja pealehakkamist täis siluett moodustub pinguldatud ja skulptuursetest küljejoontest võimalikult struktuurielementide lähedal. Sõiduki väljendusrikas esiosa, isikupärane tulede valgusjoon, 18’’ valuveljed koos voolujooneliste kapslitega ning horisontaaltasapinnaline kapott koos kapoti joont pikendavate, läikivmustade aknaliistudega ja Black Diamond musta värvi katusega
Uue PEUGEOT’ 2008 linnamaasturi esiosa silmapaistvus ja isikupära väljendub tavalisest tagapool paiknevas tuuleklaasis, mis rõhutab selle sõiduki nõtkust ja atleetlikkust. Sõiduki rõhtsa paigutusega kapott päädib esiosas suuremõõtmelise, kroomitud iluvõrega margikohaselt isikupäraste, kolme küünisejälge jäljendava valgusjoone ja masina kaslasliku pilgu modernsust esile tõstvate Full LED esitulede vahel.
Pagasiruum on madala lävega ja avara juurdepääsuga ning selle mahutavust on võimalik kombinatsioonis 2/3-1/3 valemi alusel kokkuliigendatava tagaistmega soovi korral vastavalt teie vajadustele veelgi suurendada. Pagasiruumi kahetasandiline põrand võimaldab paiknemisel ülemises asendis pagasiruumis veetavate asjade kiirema ja vaevatuma peale- ja mahalaadimise. Alumises asendis on rõhuasetus pagasiruumi mahutavusel.
Uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi, katuseluugiga panoraamkatus muudab salongi valgusküllaseks. Sellest on rõõmu kõikidele reisijatele kuni tagumiste istekohtadeni välja.
Suurema mugavuse pakkumiseks kõikidele reisijatele on reisijateruumi tagaosa konfiguratsiooni viidud sisse ruumilisa pakkuvad muudatused, lisaks pakuvad praktilisi rakendusvõimalusi arvukalt salongi moodustatud nutikaid panipaiku.
Lisaks sellele on sõiduki müraisolatsiooni kvaliteet võrreldav luksusklassi sõidukite omaga.
Seadke ennast sisse uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi ergonoomilistel ja kehale head tuge pakkuvatel istmeteli.
Esiistmed on saadaval varustatuna istmesoojendusega, massaažifunktsiooniga ja elektriliselt asendisse seadistatavatena.
Uue PEUGEOT’ 2008 linnamaasturi toekate, läbiva läikivmusta iluribaga tagatiibade joone kohal troonib omakorda tagaosa dünaamilisust rõhutav antitiib, alaosas annavad väljanägemisele viimase lihvi summutitoru kaks kroomotsa.
Lisaks margikohaselt äratuntavatele LED tagatuledele tõstavad sõiduki kõrgtehnoloogilisust esile tuledes kolme küünisejälge jäljendavad ning nähtavuse tõstmiseks nii valgel ajal kui ka pimedal ajal põlevad tagatuled.
Rikastage oma elamustepagasit uue, PEUGEOT i-Cockpit® 3D juhikohal, mida iseloomustab intuitiivne ergonoomilisus ja mis hõlmab kompaktset rooli, 10’’ mahtuvuslikku puutetundlikku HD ekraani ja digitaalset konfigureeritavat 3D näidikuplokki.
See masin on varustatud „käed vabad - võti taskus“ käivitus- ja lukustussüsteemiga, mille aktiveerimiseks piisab sõidukile lähenemisest või sõidukist eemaldumisest. Ühtviisi on teil võimalus oma teekondade isikupärastamiseks valides selleks soovikohase sõidurežiimi.
Uue PEUGEOT e-2008 linnamaasturi roolis avanevad teile kõik PEUGEOT’ 3D i-Cockpit® armatuurlaua poolt pakutavad võimalused elektrisõiduki juhtimiseks vajalike valikutega ja läbisõiduulatuse optimeerimiseks pidurdamisel vabanevat energiat salvestava sõidurežiimiga koos reaalajas kuvamisele tuleva otstarbekohase infoga jõuülekandesüsteemi funktsioonide kohta.
3D digitaalse näidikuplokiga kuvatakse juhi parimat tähelepanu ja vastavat tegutsemist võimaldaval viisil juhi silmade kõrgusele kõik juhtimiseks vajalik teave nagu näiteks naviseade ja juhiabid.
Süsteem kuvab info seadistatavate parameetrite alusel kahel, tähtsuse järgi esiplaanil ja tagaplaanil kuvamise tasandil.
Tähtsama loomuga teave nagu näiteks sõidukiirus ja ohutust puudutavad hoiatused tulevad teie tähelepanu koheseks äratamiseks kuvamisele hologrammide kujul.
Tänu TomTom® Traffic ühenduvusega 3D naviseadmele on teie käsutuses reaalajas liiklusinfo, teie teekonnale kuluv aeg nagu ka ohualad. Püsige ühenduses duplitseerides oma nutitelefoni eelisrakendused puutetundlikule ekraanile kasutades selleks Mirror Screen funktsiooni. Teie nutitelefon laetakse täis induktsioonimeetodil telefoni asetamisel laadimiseks ettenähtud alale asukohaga keskkonsoolil, teile käepärases kohas, ühtviisi on reisijate mugavuse suurendamiseks reisijate käsutuses USB pesad nii esiistme kui ka tagaistmete juures.
Täitke oma uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi salong oma lemmikmuusikaga, mille puhas ja kvaliteetne esitus on tagatud eksklusiivse HiFi premium Focal helisüsteemiga® . Kõrgkvaliteetse Hi-Fi, rikka, puhta ja dünaamilise helipildi saavutamiseks salongis on reisijateruumi paigaldatud otstarbekohase paigutusega 10 kõlarit, seal hulgas keskkanal, 4 tweeterit, 4 wooferit ja subwoofer.
Realiseerige oma soovid ja võimaldage endale vabadus valikutes.
Nii suurtele kui ka väikestele teedele.
Teil on võimalus oma uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi haardeomaduste kohandamiseks vastavalt teeoludele, valides selleks ühe kolmest Advanced Grip Control’ valikus olevast sõidurežiimist: liiv, muda või lumi.
Ühtviisi on teil tänu ‘Hill Assist Descent Control’ funktsioonile võimalus oma linnamaasturi kiiruse reguleerimiseks järskudel kallakutel. * Tulevikukindel linnamaastur: linnamaastur homsest päevast
Uus kompaktne PEUGEOT 2008 linnamaastur on varustatud margikohaste, viimase põlvkonna tehnoloogiatega nagu näiteks PEUGEOT Drive Assist Plus süsteemiga, mis võimaldab sõidukile osalise isejuhtivuse andvate funktsioonide haldamise. Sõiduraja hoidmise tuvastamise ja adaptiivse kiirusehoidiku süsteem on varustatud Stop & Go funktsiooniga ning võimaldab sõidki liikumiskiiruse automaatse kohandamise vastavalt eessõitja kiirusele ja otstarbekohase pikivahe hoidmise.
KÜTUSEKULU JA CO2HEITMEKOGUSED
(1) Esitatud kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused vastavad WLTP tüübikinnitusele (Määrus EL 2017/948). Alates 1. septembrist 2018 a toimub sõidukitele tüübikinnituse andmine vastavalt ülemaailmselt sõiduautodele laienevale ühtlustatud katseprotseduurile (WLTP), mis seisneb uues ja täpsemalt tegelikkust kajastada võimaldavas katseprotseduuris kütusekulu ja CO2 heitmete mõõtmiseks. Nimetatud WLTP protseduur asendab täies mahus seni testimiseks kasutatud Euroopa uue sõidutsükli (NEDC) protseduuri. Kuna katsetingimused vastavad täpsemalt tegelikkusele on ka WLTP protseduuri järgi mõõdetud kütusekulu ja CO₂ heitmekogused paljudel juhtudel suuremad kui NEDC protseduuri järgi mõõdetuna. Kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused võivad varieeruda sõltuvalt otstarbekohasest varustustasemest, lisavarustusest ja rehvide tüübist. Täpsemat teavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest.
NEDC väärtused (2): Andmed tüübikinnituse ootel
(2) Kütusekulu ja CO2 heitmekoguste väärtused on määratud kindlaks vastavalt uuele WLTP määrusele (EL määrus 2017/948) ning saadud väärtused on teisendatud NEDC-ks, mis võimaldab võrreldavuse teiste sõidukitega. Lisateavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest. Väärtuste juures ei ole arvestatud sõiduki otstarbekohaste kasutustingimustega, sõidustiiliga, sõiduki varustustasemega ega lisavarustusega ning väärtused võivad varieeruda olenevalt kasutatavate rehvide tüübist. Rohkem teavet kütusekulu ja CO2heitmekoguste kohta leiate praktilisest käsiraamatust pealkirjaga „Uute sõiduautode tavapärased kütusekulud ja CO₂ heitmekogused”, mis on tasuta saadaval kõikides müügiesindustes